LO-kledij
Voor deze lessen werken we met een vaste sportoutfit. Het t-shirt is verplicht, zodat we herkenbaar zijn als één sportieve groep.
Hieronder lees je welke mogelijkheden er zijn:
Er zijn vier opties voor het T-shirt:
1. Je hebt nog het witte shirt met gekleurde vlakken van een broer/zus of vriend(in): prima, dit mag je blijven gebruiken.
2. Je hebt een zwart shirt met KJ-logo gekregen of overgenomen: ook dit blijft geldig.
3. Je wil een tweedehands T-shirt kopen: dit kan vanaf begin september in de mediatheek voor €6 (zolang de voorraad strekt).
4. Je wil een nieuw T-shirt aankopen: dit kan hieronder.
Wat draag je tijdens de lessen L.O.?
· Een school-T-shirt (optie 1, 2, 3 of 4)
· Propere sportschoenen (enkel te gebruiken in sportzalen)
· Een effen zwarte of donkerblauwe sportshort ( sportieve, neutrale uitstraling, geen opvallende prints, geen strandshorts, geen jeans)
· Zuivere sokken
Belangrijk:
-
Bij school geef je het jaar in waardat je in het schooljaar 2026-2027 zit.
-
ALLE t-shirts worden uitgedeeld op school tijdens de eerste weken van september. Er worden geen t-shirts opgestuurd!








